ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ چمستاني 
محمود محمدزاده مدير کل سابق بهزيستي استان اصفهان از سال 1356 و با عنوان کارياب اشتغال معلولان وارد نهاد بهزيستي گرديد و پس از گذشت مدت زماني، عهده‌دار مديريت مرکز شهيد اژه‌اي و مجتمع حضرت زينب (ويژه ناشنوايان) که در اصل خود موسس آن بود، شد.

محمدزاده پس مدتي که در اداره پذيرش و هماهنگي بهزيستي استان اصفهان مشغول به کار بود، به سمت معاونت اجتماعي بهزيستي استان اصفهان منصوب گرديد و 15 سال در اين معاونت مشغول به کار گرديد. وي همچنين نزديک به دو سال معاونت توانبخشي بهزيستي استان اصفهان را ساماندهي کرد و پس از آن از سال 86 بر صندلي مديريت بهزيستي استان اصفهان نشست.

محمدزاده که با حکم وزير رفا ه وقت، دستور کار اضافه بر 30 سال را گرفت؛ قريب به 6 سال در ميدان مديريت بهزيستي استان به جامعه و خانواده تحت پوشش اين ارگان خدمات رساني کرد و بالاخره در سال 93 حکم بازنشستگي‌اش ابلاغ گرديد.

گفتني است در حال حاضر دکتر سعيد صادقي معاونت سابق اجتماعي بهزيستي استان اصفهان با حکم سرپرستي، سکاندار اين ارگان و جايگزين محمدزاده گرديده است.

صادقي نيز در رزومه کاري خود که از سال 71 وارد سازمان بهزيستي شد، سوابقي هم‌چون کارشناس مسوول پيشگيري، کارشناس مسوول دفتر آسيب ديدگان اجتماعي و معاونت اجتماعي اداره کل بهزيستي استان اصفهان را به ثبت رسانده است.

گفتني است مراسم توديع و معارفه دکتر محمدزاده به دليل عدم فرصت در برنامه کاري همايون هاشمي؛با تاخير و در اوايل تيرماه و با حضور وي برگزار مي‌گردد.
+ مهسا 
ما عيد اصفهان بوديم خبري نبود؟؟