چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ هادي زاده 
در سال 2011 و در زمان مديريت ابوالحسن فقيه رييس وقت جمعيت هلال احمرقراردادي بين سازمان تدارکات پزشکي با شرکت اماراتي به مبلغ 7237500 براي خريد 75دستگاه خودروي منعتقد مي شود.

در اين قرار داد فروشنده اعلام کرده است که هر گونه تاخير در تحويل که پيش بيني نشده است خارج از مسئوليت آنها است و همچنين در اين قرار داد آمده است بعد از اينکه تمام پول توسط فروشنده دريافت شد تحويل صورت خواهد گرفت.

سئوالاتي که در اين بين براي ما پيش آمده است و انتظار داريم جناب آقاي دکتر فقيه به عنوان متولي اصلي هلال احمر در آن مقطع زماني با روي گشاده به جهت برطرف شدن برخي ابهامات پاسخ آن را به دور از جزم انديشي و در راستاي عنايت به گردش آزاد اطلاعات به طور مبسوط و مبذول ارائه دهند.

سئوال نخست: اين 75 دستگاه خودرو چه زماني تحويل هلال احمر شده است؟ آيا تمامي اين خودروها علي رغم پرداخت وجه کامل به هلال احمر تحويل داده شده است؟

سئوال دوم- بر اساس اطلاعات ما ورود اين نوع خودرو در آن مقطع زماني به کشور ممنوع بوده است با اين فرضيه چگونه هلال احمر اقدام به خريد اين خودروها کرده است؟

سئوال سوم- چرا يک هلدينگ دارويي و پزشکي اقدام به خريد خودرو کرده است؟ مگر نه اينکه اين هلدينگ وظيفه خريد دارو و تامين مايحتاج دارويي ملت را بر عهده دارد؟ با کدام توجيه اين اقدام صورت گرفته است؟

سئوال چهارم- چرا در انعقاد اين قرار داد هلال احمر در راستاي تامين منافع فروشنده عمل کرده است و از انعقاد يک قرار داد سفت و محکم به سود هلال احمر خودداري و ظرفيت هاي لازم را براي فرار از تعهد فروشنده را قبول کرده است.

سئوال آخر- آيا صحت دارد همچنان يک و نيم ميليون پول هلال احمردر زمان مديريت حضرتعالي در تصرف اين شرکت اماراتي است و هنوز کسي نتوانسته است اين مبلغ هنگفت را پس بگيرد