سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهزیستی و دولت تدبیر و امید

آسودگی

مرا به وجدانت بسپار...واگر بیدار بود بپرس: چگونه شب ها را آسوده می خوابد؟!!!

 

 

 


مطالب فوق برگرفته از وبلاگ های رسول طالبی و ایران کلاس می باشد. آدرس وبلاگ های اخذ اطلاعات:http://iranclass.blogfa.com   و http://rasoultalebi.blogfa.com 

نظر وبلاگ در خصوص مطالب فوق(وبلاگ حاضر تابع قوانین رسمی کشور و معتقد به رعایت اخلاق حرفه ای بوده و قصد توهین یا هجمه بر هیچ فرد ، گروه و یا سازمانی را نداشته و حق سازمان بهزیستی و هر ذی نفع حقیقی و حقوقی دیگری برای ارسال جوابیه و ارایه هرگونه توضیح مستند با در نظر گیری قوانین و رعایت اصول اخلاقی محفوظ است . انتخاب و تشریح اخبار خاص نیز در راستای اصلاح انحرافات ، کج روی ها، کاستی های احتمالی و موارد همانند صورت پذیرفته و توسعه و تقویت حوزه بهزیستی و خدمات رسانی و خدمات گیری حرفه ای ، مد نظر دست اندرکاران وبلاگ می باشد ):  

خوب نگاه کنید و بعد نگاهی به مال جمع آوری شده خود و سلامت آن بکنید. نتیجه با خودتان. قیمت لذت گرایی و درد گریزی و انباشته سازی ما به چه میزانی می تواند باشد؟؟؟ قیمت کم کاری ها، مسئولیت ناپذیری ها و عدم انجام وظایف تخصصی محول شده به ما چقدر می تواند باشد؟؟؟ قیمت حضور در جایی که شایسته آن نیستیم و قیمت عدم حضور در جایی که باید باشیم، چقدر است؟؟؟ ..... یا علی .